Ką prarandi spausdamas boost post/paryškinti skelbimą?


Visi Facebook puslapių administratoriai yra spaudę šį mygtuką: vieni džiaugėsi išaugusiais rezultatais, kiti pyko, kad neva sumažėjo organinis pasiekiamumas.

Bet kokia yra tikroji šio mygtuko prasmė ir ko netenki tik ryškindamas skelbimus?

Dalinuosi pagrindiniais trūkumais:

Reklamos kampanijos tikslo nustatymai.



Boostinant Facebook’as siūlo tik kelis reklamos kampanijų tikslus ir transliuoja jas pagal paskelbto įrašo formatą, pavyzdžiui, įrašas su nuotrauka optimizuojamas įsitraukimais (like, share…), video – peržiūromis ir t.t. Atrodo paprasta ir patogu, tačiau prarandate labai daug, pavyzdžiui, reklamas skirtas pardavimams elektroninėje parduotuvėje skatinti ir kt.

Testavimo.

Paryškintas skelbimas yra transliuojamas tik vienam reklamos rinkiniui (ad set) su automatizuotais nustatymais. Kurdami daug reklamos rinkinių galite:

Skelbimą transliuoti skirtingoms auditorijoms;

Rodyti reklamą tik pasirinktomis dienomis ir paros metu;

Testuoti skirtingas reklamavimosi pozicijas ir joms adaptuoti savo turinį (pvz, Instagram stories, Facebook messenger ir kt.);

Skirtingoms auditorijoms rodyti skirtingus skelbimus: testuoti kelis skirtingus teksto ar nuotraukų variantus



Pixel’io

Greičiausiai, jeigu tik boostinant skelbimus nesate įsidiegę ir Facebook pixel’io (plačiau apie jį paspaudus ČIA), tad nerenkate jokios informacijos apie žmonių atliekamus veiksmus internetinėje svetainėje ir nekuriate retargetingo (persekiojančių) reklamos kampanijų.

Custom ir Lookalike auditorijos

Visi spėjot prakeikti prekės ženklus, kai po apsilankymo jų internetinėje svetainėje jūsų Facebook ar Instagram siena būna ištapetuota reklamomis… Bet tai veikia labai efektyviai! Taip reklamuotis galite ir Jūs. Kuriant custom auditorijas galite pasiekti visus žmonės, kurie atliko kokį nors veiksmą Jūsų svetainėje arba buvo susidomėję Facebook/Instagram puslapiais, importuoti savo klientų duomenų bazes, sukurti auditorijas žmonių panašių į tuos žmonės, kurie iš Jūsų pirko už daugiausiai pinigų ir t.t.

Paminėjau tikrai ne visus Boost post trūkumus palyginus su reklama ADS manager, tačiau paminėjau svarbius!

Apie autorių

Donatas Talutis – nenešiosi.lt vadovas, Facebook reklamos paslapčių mokantis jau ketvirtus metus. Donatas socialiniuose tinkluose yra dirbęs su Čiop Čiop, Lietuvos bankas, RVL klinikos, Piliečių ministerija, Sąmoningomis mamomis (aromamaLT), Didier Lab, Compensa Vienna insurance group ir kitais projektais. Donato vedamuose Facebook mokymuose yra dalyvavę apie 2000 dalyvių visoje Lietuvoje, o reklamai išleido virš l mln. eurų.a
Daugiau