Viktorija Juškelė (Lukoševičiūtė) – asmeninių prekių ženklų vystymo ir rinkodaros konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ partnerė ir strategė, sertifikuota darbdavio įvaizdžio konsultantė ir asmeninio įvaizdžio strategė, prekių ženklų vystymo projekto „nomino“ bendraįkūrėja.
Viktorija yra sukaupusi daugiau kaip 7 metus patirties rinkodaros srityje dirbant Lietuvoje ir Jungtinėje Karalystėje, iš kurių 1,5 metų Kazimiero Simonavičiaus Universitete dėstė asmeninio prekės ženklo ir komunikacijos studijų dalyką pirmosios ir antrosios pakopos studentams.
Asmeninio prekės ženklo tematika Viktorija yra skaičiusi pranešimus didžiausioje Baltijos šalyse inovacijų konferencijoje LOGIN, renginių profesionalus vienijančioje konferencijoje „We are revolution“.
Gabija Pilipavičiūtė – skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ projektų direktorė. Turinti 8 metų patirtį dirbant su turinio rinkodaros projektais, komunikacijos strategijų rengimu bei planavimu. Gabija nuolat dirba su didžiaisiais agentūros klientais –„Swedbank“ Lietuvoje, „Maxima“, „IKEA“ – ir reguliariai prisideda prie kitų svarbių „SuperYou“ projektų.