Saved auditorijos. Kaip pasiekti žmones pagal demografiją ir pomėgius?

Facebook Ads manager’is (reklamos vadybininkas) turi 3 auditorijų kūrimo būdus: Custom, Lookalike ir Saved. Šįkart šnekėsime apie Saved auditorijas, t.y., kada pasirenkame lokaciją, amžių, lytį, pomėgius ir ryšį su mūsų administruojamu puslapiu arba bent vieną iš jų. Pavyzdžiui, savo turinį bandysime pareklamuoti 25-35 metų moterims, kurios gyvena Vilniuje, mėgsta kates ir papūgas, tačiau išskirsime tas, kurios domisi šunimis.

Atsidarykime auditorijų kūrimo įrankį arba spauskite ČIA (p.s. pirmąkart kuriant auditorijas matote vaizdą kairėje, o kas jau yra bandę kurti – dešinėje)

Puikiai! Dabar atsidarėme auditorijų kūrimo įrankį – liko pasirinkti auditorijos tipą. Šiandien renkamės SAVED

Atsidarius langui, kaip pavyzdyje apačioje, pradedame kurti auditoriją

Pirma, pavadiname kuriamą auditoriją (šis pavadinimas matomas tik Jums). Aiškus pavadinimas pagelbės analizuojant reklamos kampanijos rezultatus ir kuriant naujas reklamos kampanijas.

Antra, pridedame arba išskiriame Custom auditoriją. Pastaba, Custom auditorijas sudaro Jūsų svetainės lankytojai, Facebook puslapio lankytojai ir pan. Apie jas dar nešnekėjome (bet šnekėsime!), tad praleiskite šią dalį.

Pridėti Custom auditoriją

Išskirti Custom auditoriją

Trečia, pasirenkame lokaciją ar kelias.

Lokaciją galime detalizuoti ne tik miesto ar valstybės tikslumu, bet ir konkrečiu adresu (žr. apačioje)

Dabar nurodyta lokacija yra Gedimino pr. 1, Vilnius 10 mylių spinduliu, bet ji apima visą miestą ir jo rajonus. Šį spindulį galima ir sumažinti (žr. apačioje)

Jeigu reklama norime transliuoti visoje Lietuvoje, bet ne Vilniuje. Nenorimą vietovę galima išskirti

Ketvirta, lokaciją galima detalizuoti pagal tai ar žmogus ten gyvena, pagal visus žmones esančius joje, pagal tai ar žmogus ten keliauja ar neseniai lankėsi:

Everyone in this location – žmonės, kurie gyvena nurodytoje lokacijoje (nurodytą jų Facebook profilyje) arba šiuo metu ten yra pagal mobiliojo įrenginio duomenis. Šis nustatymas naudojamas, kai norite pasiekti visus žmones nurodytoje lokacijoje;

People who live in this location – žmonės, kurie gyvena nurodytoje lokacijoje (nurodytą jų Facebook profilyje ir IP adreso duomenys). Šis nustatymas naudojamas, kai norite pasiekti lokacijos gyventojus;

People recently in this location – visi žmonės, kurie paskutiniais duomenimis yra šioje lokacijoje, pagal mobiliojo įrenginio duomenis arba neseniai pasikeitę lokaciją savo Facebook profilyje. Šį tipą taip pat galima traktuoti, kaip naujus vietovės rezidentus;

People travelling in this location – visi žmonės, kurių paskutinė lokacija yra 200 km ir daugiau toliau negu jų namai. Šis nustatymas naudojamas, kai norite pasiekti keliautojus.

Penkta, amžiaus grupės, lyties ir kalbos nustatymai. Pastaba. Kalbos nustatymas yra naudojamas tai atvejais, kai norite pasiekti kalbinę grupę, kuri nėra būdinga Jūsų lokacijai. Pavyzdžiui, norintiems pasiekti Lietuvos emigrantos Jungtinėje Karalystėje reikėtų pasikeisti lokjaciją į Jungtinę Karalystę, o kalbos nustatymuose pažymėti Lietuvių/Lithuanian.

Šešta, išsamusis taikymas/detailed targeting. Šis nustatymas padės detalizuoti auditoriją pagal žmogaus demografiją, pomėgius ir elgesį. Šiuos duomenis Facebook algoritmas atrenka pagal vartotojus sudominusias reklamas, puslapius, draugus, demografinius rodiklius ir daugelį kitų parametrų. Norint išskirti tam tikrą parametrą reikia įrašyti pageidaujamą pomėgį arba pasirinkti iš Facebook’o pasiūlymų (žr. apačioje).

Savo auditoriją galite detalizuoti išskirdami (exclude) arba susiaurindami (narrow) tam tikrus pomėgius.

Susiaurinimas (narrow). Pavyzdžiui, prekiaujate iPhone X telefonu dėklais su Game of thrones simbolika. Vadinasi, reklamą galite trasliuoti visiems žmonėms, kurie turi iPhone X telefonus ir privalo domėtis Game of thrones (žr. apačioje):

Išskyrimas (exclude). Pavyzdžiui, norite pasiekti kačių mylėtojus, bet tik tikrus kačių mylėtojus. Vadinasi, galite pasirinkti žmones, kurie domisi katėmis, išskyrus tuos, kurie domisi šunimis, papūgomis ir t.t. (žr. apačioje)

Septinta. Žmogaus ryšys su Jūsų puslapiu, mobiliąja programėle arba Facebook renginiu:

Ryšys su Facebook puslapiu

People who like your page. Jūsų puslapio fanai. Pavyzdžiui, kuriate kačių mylėtojų auditoriją, bet norite, kad jie taip pat būtų paspaudę mėgti ant Jūsų Facebook puslapio;

Friends of people who like your page. Jūsų fanų draugai. Pavyzdžiui, kačių mylėtojų auditorija, kurių draugai yra Jūsų fanai

Exclude people who like your page. Jūsų puslapio fanų išskyrimas. Pavyzdžiui, kuriate kačių mylėtojų auditoriją, bet norite išskirti savo puslapio fanus arba tiesiog jų neužknisti su per dažnu turiniu.

Ryšys su mobiliąja programėle

People who used your app. Žmonės, kurie jau yra naudoję Jūsų programėlę;

Friends of people who used your app. Draugai žmonių, kurie naudojo Jūsų programėlę;

Exclude people who used your app. Žmonių, kurie naudojosi Jūsų programėle išskyrimas.

Ryšys su Facebook renginiu

People who responded to your event. Visi žmonės, kurie buvo pateikę atsakymą dėl Jūsų renginio

Exclude people who already responded to your event. Žmonių, kurie jau pateikė atsakymą dėl dalyvavimo/nedalyvavimo Jūsų renginyje išskyrimas.

Advanced combinations

Galite pridėti žmones, kurie yra Jūsų Facebook puslapio fanai arba naudojasi Jūsų programėle arba yra pateikę atsakymą dėl dalyvavimo renginyje

Galite pridėti draugus žmonių, kurie yra Jūsų Facebook puslapio fanai arba naudojasi Jūsų programėle arba yra pateikę atsakymą dėl dalyvavimo renginyje

Galite išskirti žmonės, kurie yra Jūsų Facebook puslapio fanai arba naudojasi Jūsų programėle arba yra pateikę atsakymą dėl dalyvavimo renginyje

Aštunta. Potencialus auditorijos dydis. Kiek apytiksliai žmonių sudaro Jūsų auditoriją galite pasižiūrėti štai čia (žr. apačioje):

Devinta. Išsaugokite auditoriją.

Dešimta. Išsaugota auditorija įkris į sukurtų auditorijų sąrašą, kur ją galima redaguoti arba ištrinti

Sėkmės kuriant ir naudojant auditorijas!