Pradėjome dirbti kartu, klientui dar neįsitvirtinus naujoje rinkoje. Nebuvo prisistatymo kampanijų, skaičiavimo iki atidarymo ar nuolaidų pasiūlymų - tik minimalios reklamos išlaidos prekės ženklo žinomumui ir įsitraukimui.
Iššūkiai
Naujas prekės ženklas konkurencingoje rinkoje, riboti reklamos išlaidos (3000 - 5000).
1-3 mėnesiai
Reklamai išleidę 3000 pradėjome matyti rezultatus. Nors vyko lėtas kūrybinis procesas bei nepraėjo produkto testavimo laikas, nuo 4000 pajamų per mėnesį užaugome iki 12000 per mėnesį.
Buvo naudojama META, el. pašto rinkodara bei Google reklama.
Gautoms pajamoms padidėjus 3 kartus, buvo leista išlaidas padidinti iki 5000 per mėnesį. 4 mėnesį jau turėjome ištestuotą geriausią produktą, tikslas buvo jo parduoti daug, išleidžiant kuo mažesnį biudžetą. Kaip tai pavyko? Daugiau pomėgių testavimo, platesnė auditorija, daugiau turinio.
Result: 5 000 / month ad spend with 34 000 / month revenue.
5 mėn. ir toliau
Išlaidų didinimas, prekių pasibaigimas, stabilizavimas. Daugiau dėmesio skyrėme plačiai auditorijai ir testavome daugiau turinio, per mėnesį išleisdavome 25000 reklamai. Grįžtantys, lojalių klientų auditorijai priklausantys, klientai buvo apdorojami el. pašto rinkodaros pagalba.