Sėkmė Lenkijoje: Kaip kosmetikos prekės ženklą užauginome 0 iki 250k/mėn.
Pradėjome dirbti kartu, klientui dar neįsitvirtinus naujoje rinkoje. Nebuvo prisistatymo kampanijų, skaičiavimo iki atidarymo ar nuolaidų pasiūlymų - tik minimalios reklamos išlaidos prekės ženklo žinomumui ir įsitraukimui.

Iššūkiai

Naujas prekės ženklas konkurencingoje rinkoje, riboti reklamos išlaidos (3000 - 5000).
1-3 mėnesiai
Reklamai išleidę 3000 pradėjome matyti rezultatus. Nors vyko lėtas kūrybinis procesas bei nepraėjo produkto testavimo laikas, nuo 4000 pajamų per mėnesį užaugome iki 12000 per mėnesį.

Buvo naudojama META, el. pašto rinkodara bei Google reklama.
Gegužė
Birželis
Liepa
4 mėnesis (Rugpjūtis)
Gautoms pajamoms padidėjus 3 kartus, buvo leista išlaidas padidinti iki 5000 per mėnesį. 4 mėnesį jau turėjome ištestuotą geriausią produktą, tikslas buvo jo parduoti daug, išleidžiant kuo mažesnį biudžetą. Kaip tai pavyko? Daugiau pomėgių testavimo, platesnė auditorija, daugiau turinio.

Rezultatas: 34000 pajamos, išleidžiant 5000 reklamos biudžetą.
Result: 5 000 / month ad spend with 34 000 / month revenue.
5 mėn. ir toliau
Išlaidų didinimas, prekių pasibaigimas, stabilizavimas.
Daugiau dėmesio skyrėme plačiai auditorijai ir testavome daugiau turinio, per mėnesį išleisdavome 25000 reklamai. Grįžtantys, lojalių klientų auditorijai priklausantys, klientai buvo apdorojami el. pašto rinkodaros pagalba.
Rugsėjis
Spalis
Padidinus reklamos biudžetą, prekės ženklas stabiliai išlaiko 8x grįžtamąją vertę ir tik META pagalba uždirba apie 160000 per mėnesį.

Šiuo metu prekės ženklas dirba ties tiekimo sistemomis ir kitais logistiniais procesais, kad pajamų didinimas vyktų be papildomų trukdžių.

SUSISIEKITE

Skambindami
+370 699 43995
ARBA
per kontaktų formą žemiau:
* Privalomi laukai
Norite mokytis?