Baltijos šalyse – tik penki sertifikuoti visų Google rinkodaros įrankių treneriai. Vienas iš jų – Vytis, kuris prie savo trofėjų neseniai pridėjo ir „Smart Bidding Expert“ titulą.

Papildomai, prie esamų skaitmeninės rinkodaros vadovų pareigų didžiausioje Baltijos šalių žaidimų kompanijoje – Nordcurrent, Vytis vykdo ir išskirtinius mokymus. Žinias Vytis tobulino ne tik laikydamasis naujausius ir sudėtingiausius sertifikatus, bet ir dalyvaudamas daugiau nei 6 skirtingų šalių kviestiniuose Google renginiuose, didžiausiame pasaulyje technologijų renginyje – Web Summit bei didžiausioje skaitmeninės rinkodaros konferencijoje Europoje Dmexco.

Skaitmeninės rinkodaros rinkoje Vytis dirba jau daugiau kaip 10 metus. Per šį laikotarpį dirbo trijose skirtingose skaitmeninės rinkodaros agentūrose tiek kaip rinkodaros specialistas, tiek kaip vadovas. 

Vytis šiuo metu vadovauja skaitmeninės rinkodaros bei kūrybos departamentams – Nordcurrent, kuri kuria tokius žaidimus kaip Cooking Fever, visame pasaulyje sulaukiančius daugiau nei pusę milijardo atsisiuntimų.

Vien per šiuos metus Vytis su Nordcurrent komanda į pasaulį paleido du naujus žaidimus, kurie iki šiol yra surinkę daugiau nei 15,000,000 atsisiuntimų .

Vyčio patirtis apima mokamą (PPC) reklamą bei nemokamus (organic) sprendimus, skirtingų kanalų veiksmų apjungimo strategijas, techninę analitiką bei duomenų kaupimą jų vėlesniam panaudojimui analitikoje ar komunikacijoje.