Black Friday el. pašto rinkodara
El. pašto rinkodara yra vienas stipriausių e. komercijos įrankių – sėkmingi verslai iš jos sugeneruoja net 25–35% apyvartos. Tačiau NFQ.email tyrimai rodo, kad Lietuvoje tik trečdalis populiariausių el. parduotuvių aktyviai naudoja naujienlaiškius. To priežastys įvairios: trūksta žinių, patirties arba vyrauja klaidingas įsitikinimas, kad el. pašto rinkodara yra „SPAM“. Šiuose mokymuose sužinosite, kaip padidinti el. pašto rinkodaros efektyvumą, auginti kokybišką prenumeratorių bazę ir kurti automatinių laiškų strategiją pagal savo verslo modelį. Visa tai padės ne tik užauginti pardavimus, bet ir pasiruošti Black Friday kampanijoms.
Lygis: Pradedantiesiems
Trukmė: 8 ak. val.
Data: 2025-10-30 ir 11-04
Laikas: 18:30-21:30
Vieta: nuotoliniu būdu
Kaina: 99
PAS MUS MOKOSI
NAUDOS
Sukursite el. pašto rinkodaros planą, kuris efektyviai didins pardavimus.
Sužinosite, kaip didinti savo prenumeratorių kiekį ir juos tinkamai segmentuoti.
Suprasite, koks turinys geriausiai parduoda ir kokiais metodais jį testuoti.
Mokymai vyks online, per ZOOM platformą, tad galėsite dalyvauti iš ten, kur Jums patogu, taip pat užduoti klausimus lektoriui.
Gausite vaizdo įrašą, skaidres ir elektroninę diplomo versiją.
Pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite ir toliau bendrauti, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus.
Atsiliepimai
Lektorius
NFQ.email komandos vadovas, LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas. Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį el. pašto rinkodaroje, šiuo metu vadovauja NFQ.email el. pašto rinkodaros paslaugų komandai.
Kurso programa
El. paštas: kanalo panaudojimo atvejai
- El. pašto vieta rinkodaros „mikse“ ir komunikacijos procese.
- Faktai: generuojamos pajamos ir apskaičiuojama grąža.
-Svarbiausi elementai ir paskirtis el. komercijoje.
- El. pašto adresų bei prenumeratorių sąrašas, naujienlaiškių kampanijos, tranzakciniai el. laiškai ir automatizuoti scenarijai. Jų vaidmuo ir strategija.
Prenumeratoriai: kurimas, auginimas ir išlaikymas
- Kaip susikurti ir išlaikyti kokybišką el. pašto adresų sąrašą populiariausiais įrankiais Lietuvoje.
- Prenumeratorių sąrašo auginimo strategijos.
- Efektyviausios prenumeratos formos ir jų statistiniai rodikliai bei kaip šias formas aktyvuoti populiariausiose Lietuvoje naujienlaiškių platformose.
- Praktinė užduotis: „Prenumeratos priemonės: forma, turinys ir aktyvacija“.
BLACK FRIDAY STRATEGIJA: optimizavimas ir pritraukimas
- Maksimalių rezultatų pasiekimas Black Friday laikotarpio metu didinant laiškų pasiekiamumą, atidarymų ir paspaudimų rodiklius.
> Papildomų prenumeratorių pritraukimas pasinaudojant Black Friday nuolaidomis.
Automatizavimas: scenarijų kūrimas ir el. adresų panaudojimas pardavimams
- Pelningiausi automatizuoti ir pardavimus generuojantys scenarijai.
- Kaip susikurti automatinių pardavimo scenarijus populiariausiose Lietuvoje naujienlaiškių platformose.
- Omnichannel koncepto panaudojimas pardavimų automatizavimui.
-Tranzakciniai laiškų tipai ir neišnaudotos galimybės (BDAR, turinio strategija).
- Dirbtinio intelekto panaudojimas kuriant scenarijus ir tekstus.
- Praktinė užduotis: „Automatizavimas Jūsų projekte“.
turinio strategija: PLANAVIMAS IR PIRMASIS NAUJIENLAIŠKIS
- turinio strategija, plano sudarymo ypatumai, praktikos rezultatams pagerinti.
- Praktinė užduotis: „Naujienlaiškių planas“ ir pirmojo naujienlaiškio sukūrimas.
Dažniausiai užduodami klausimai
Taip, perkant mokymus, sistemoje automatiškai sugeneruojama sąskaita faktūra, kurią gausite užsakymo metu el. paštu.

Taip, galima. Pirkdami mokymus užsakymo lauke pasirinkite apmokėjimo būdą „Pagal išankstinę sąskaitą“ – ją atsiųsime el. paštu ir lauksime apmokėjimo. Registraciją į mokymus bus patvirtinta tik tada, kai mokėjimą matysime mūsų banko sistemoje.

Puiku! Pasirinkite mokymus, įsidėkite juos į krepšelį, suveskite reikiamus duomenis ir pasirinkite tinkamiausią apmokėjimo būdą. Į Jūsų nurodytą el. paštą ateis užsakymo informacija.

Mokymai vyksta nurodytomis datomis, gyvos transliacijos būdu per Zoom platformą. Dažniausiai – vieną arba dvi popietes. Kiekvienos temos mokymų grupė renkama maždaug kas du mėnesius.

Taip, mokymų grupės renkamos maždaug kas du mėnesius. Apie kitų mokymų datą paskelbiame iškart pasibaigus artimiausiems mokymams.

Pirkdami mokymų paketą Jūs įsigyjate du ar daugiau skirtingų mokymų už mažesnę kainą, negu pirkdami juos atskirai.

Taip. Jeigu sumokėjote už mokymus, tačiau negalite dalyvauti mokymų transliacijoje, vistiek gausite mokymų įrašą ir skaidres – juos rasite Facebook grupėje. Jei pageidausite, galėsite prisijungti prie vėliau renkamos grupės transliacijos, bet apie tai prašysime informuoti.

Vaizdo įrašai atskirai neparduodami. Tačiau galite registruotis į mokymus, juose nedalyvauti ir tik peržiūrėti video įrašą.

Informaciją apie mokymus siunčiame likus 5 d.d. iki jų pradžios el. paštu ir dalinamės kiekvienai transliacijai sukurtoje Facebook mokymų grupėje.
Susiję mokymai
Donatas Talutis
159
Agnietė Preidytė
129
Google reklama ABC
Joris Kazlauskas