El. pašto rinkodara el. parduotuvėms

99

Sėkmingi el. komercijos verslai iš el. pašto generuoja vidutiniškai 25-35% apyvartos. NFQ.email tyrimai rodo, kad Lietuvoje tik trečdalis populiariausių el. parduotuvių siunčia naujienlaiškius. Tai lemia įvairios priežastys: nuo kompetencijų trūkumo iki išankstinių įsitikinimų, susijusių su SPAM tema. Šiuose mokymuose kalbėsime apie tai, kaip pagerinti el. pašto rinkodaros efektyvumą, kaip auginti kokybišką prenumeratorių duomenų bazę bei kaip sukurti individualią automatinių el. laiškų strategiją pagal specifinį verslo modelį. Visa tai – efektyviems pardavimams.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas

1.  El. pašto rinkodaros vieta rinkodaros „mikse“ ir komunikacijos procese. Faktai apie el. pašto rinkodarą: generuojamos pajamos ir apskaičiuojama grąža.

15 min

2. Svarbiausi el. pašto rinkodaros elementai ir jų paskirtis el. komercijoje El. pašto adresų bei prenumeratorių sąrašas, naujienlaiškių kampanijos, tranzakciniai el. laiškai ir automatizuoti scenarijai. Jų vaidmuo ir strategija.

45 min

3. Duomenų bazė / sąrašai. Kaip susikurti ir išlaikyti kokybišką el. pašto adresų DB populiariausiais įrankiais Lietuvoje. Prenumeratorių sąrašo auginimo strategijos, efektyviausios prenumeratos formos ir jų statistiniai rodikliai bei kaip šias formas aktyvuoti populiariausiose Lietuvoje naujienlaiškių platformose.

45 min

4. Praktinė užduotis: „Prenumeratos priemonės: forma, turinys ir aktyvacija“

15 min

5. Rinkodaros automatizavimas. Automatizuoti pardavimai, atitinkantys vartotojo kelionę. Pelningiausi scenarijai. Kaip susikurti automatinių pardavimo scenarijus populiariausiose Lietuvoje naujienlaiškių platformose. Omnichannel konceptas. Kaip el. pašto adresą išnaudoti efektyviai daugiakanalei komunikacijai ir ją panaudoti pardavimų automatizavimui. Praktinė užduotis: „Automatizavimas Jūsų projekte“.

60 min

6. Tranzakciniai laiškų tipai ir neišnaudotos galimybės (BDAR, turinio strategija).

60 min

7. Naujienlaiškiai: turinio strategija, plano sudarymo ypatumai, praktikos rezultatams pagerinti. Praktinė užduotis: „Naujienlaiškių planas“.

30 min

8. AI įrankiai: Dirbtinio intelekto panaudojimas kuriant automatizuotus komunikacijos scenarijus ir tekstus.

30 min

Nauda dalyviui

Pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu;

Pasidalinsime mokymų skaidrėmis;

Gausite elektroninę diplomo versiją – ji bus patogi pasidalinti soc. tinkluose arba atsispausdinti;

Dalyvius pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite bendrauti ir toliau, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus.

Mokymai skirti

Elektroninių parduotuvių savininkams, norintiems didinti pardavimus;

Smulkaus ir vidutinio verslo atstovams bei prekių ženklų vystytojams;

Dirbantiems marketingo/komunikacijos skyriuose;

Mokymų vadovas

Matas Pocius

Matas Pocius

NFQ.email komandos vadovas, LiMA A sertifikuotas marketingo specialistas. Per karjerą sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį el. pašto rinkodaroje, šiuo metu vadovauja NFQ.email el. pašto rinkodaros paslaugų komandai. Mato ir komandos sėkmingai įdiegti procesai klientams padeda patekti tarp TOP pardavimų kanalų, vertinant el. pardavimų apyvartą. Daugiau

Atsiliepimai

Jau baigė šiuos mokymus visoje Lietuvoje

Susiję mokymai

liko 20 vietų
8 ak. val.
Paskelbsime artimiausiu metu
13:00 – 16:00
Lektorius
129
liko 10 vietų
15 ak. val.
2024-05-07/08/09 (FB) ir 2024-05-07 (Rašymas)
13:00 - 17:00 (Rašymas) ir 16:00 – 19:00 (FB)
Lektorius
130
liko 20 vietų
8 ak. val.
Paskelbsime artimiausiu metu
18:00-20:00
Lektorius