FACEBOOK ADS
META reklamos pagrindai: reklamos veikimo principai
- META algoritmas ir jo veikimo principai
- META VERSLO paskyra ir valdymas: navigacija, rekvizitai, sąskaitos faktūros ir vartotojai
Meta Pixel ir katalogas: analitinių įrankių diegimas
- Meta pixel ir conversions api implementavimas
- produktų katalogo diegimas
reklamos auditorijos: kaip atrasti savo klientą
- meta reklamos auditorijų rūšys ir skirtumai
- auditorijų persidengimo analizė
Facebook reklamos kampanijos: testavimas ir optimizavimas
- šaltų auditorijų ir turinio testavimas
- kampanijų optimizavimas
- retargeting (pakartotinės reklamos) kampanijos
- kampanijų auginimas ir geriausios praktikos (scaling)
- paskyros auditas
Geriausios praktikos ir case studies: reklamos amplifikacija
- pasauliniai ir lokalūs sėkmingų reklamų pavyzdžiai
GOOGLE ADS
Įžanga į Google Ads: Kas tai yra ir kaip atrodo reklama?
- Galimi reklamos tipai ir esminiai skirtumai.
- Paskyros sukūrimas ir struktūra.
- Pagrindiniai skirtumai tarp ,,smart” ir ,,manual” reklamos leidimo būdų.
- Aukciono veikimo principai bei kas lemia paspaudimo kainą.
Google paieškos: reklamos kūrimas, valdymas ir optimizavimas
- raktinių žodžių atitikties tipai (keyword match types) ir kaip jais naudotis,
- negatyvūs raktažodžiai (negative keywords) ir kaip juos išnaudoti optimizuojant savo reklamas.
Google paieškos reklamos rašymas: ribojimai, praktika ir kaip kelti kokybės balą
- Paieškos kampanijos sukūrimas nuo nulio.
- Optimizacijos procesai, mažinant paspaudimo kainas ir gerinant konversijų santykius.
Google vaizdinė reklama: kūrimas, valdymas ir optimizavimas
- Kaip atrodo reklama “Google” vaizdiniame kanale, dydžiai ir ribojimai.
- Reklamos taikymas pagal raktažodžius (keywords), temas (topics), pomėgius (interests).
- Vaizdinės kampanijos sukūrimas nuo nulio.
- Optimizacijos procesai, mažinant paspaudimo kainas ir gerinant konversijų santykius.
Google Analytics: Kas Tai yra?
- Svarbiausi puslapiai ir parametrai, konversijų sekimas.
- auditorijos ir kaip atlikti greitą auditą.