Jūsų klientas išlepęs nuo daugybės dėmesio. Kaip priversite spausti „LIKE“ ant Jūsų žinutės?

Komunikacija socialiniuose tinkluose – sudėtingas ir daug įgūdžių reikalaujantis darbas. Išmokite tai atlikti patys! Šiuose 4 ak. val. trukmės mokymuose pasidalinsime geriausia savo patirtimi kaip pritraukti naujų klientų ir palaikyti ryšį su esamais, kaip Feisbuką išnaudoti pardavimams ir kaip jame pasakoti savo prekės ženklo istoriją. Žinoma, sugaištant kuo mažiau laiko.

Baigę šiuos mokymus puikiai išmanysite pagrindinius Facebook įrankius ir būsite pasirengę tolimesniems mokymams.

Mokymų metu nagrinėsime šias temas:

  • Facebook ir kitų socialinių tinklų situacija Lietuvoje, paskutinių tendencijų aptarimas, Facebook algoritmas
  • Tinkamo turinio sukūrimas: autentiškumo paieškos, istorijos pasakojimas per asmenis, rekomendacijų svarba. Geriausios foto ir video turinio naudojimo praktikos, įrankiai turinio kūrimui
  • Pagrindiniai Facebook įrankiai: Groups, Events, Live video ir kt.
  • Turinio planavimas: kaip lengvai sugalvoti daug įrašų idėjų ir kaip tam sugaišti mažai laiko
  • Rezultatų analizė: kaip suprasti geriausiai veikiantį turinį, iš kur pasiimti duomenis ir kaip juos interpretuoti

 


Mokymų vadovas

Domantas Širvinskas – EduMint bendraįkūrėjas ir agentūros Social Mint vadovas, su komunikacija internete dirbantis dešimtmetį, Facebook rinkodaros mokantis daugiau nei trejus metus. Analitinių sugebėjimų įgavo taikomosios fizikos studijose, o įkvėpimų semiasi keliaudamas po Aziją ir Pietų Ameriką. Dirbo su tokiais prekės ženklais kaip Pieno Žvaigždės, Skrendu.lt, Nescafe Dolce Gusto, MTV Baltics. Daugiau

Mokymų dalyvių atsiliepimai

Mokymai labai patiko! Medžiaga pateikta paprastai ir suprantamai, daug praktikos, ko dažniausiai pritrūksta kituose FB mokymuose. Donatas mielai atsako į visus rūpimus klausimus ir skiria dėmesio kiekvienam mokymų dalyviui. Rekomenduoju!

Giedrė Veličkienė
Aromama


1017

Tiek žmonių visoje Lietuvoje jau baigė šiuos mokymus