Dažnai susilaukiam klausimų apie Facebook pixel naujienas nuo 2021 metų: ar tai yra remarketing (pakartotinių) reklamų pabaiga, ar Facebook neberinks informacijos apie žmonių srautus ir veiksmus internetinėse svetainėse?
Kodėl kyla šie klausimai?
Žinia, jog tam, kad geriau apsaugotų vartotojų privatumą internetinėse svetainėse nuo 2022 metų Google chrome naršyklė pradeda pilnai blokuoti 3–iųjų šalių slapukus (third party-cookies), beje, Firefox ir Safari naršyklės tai daro jau dabar. Šie veiksmai suponuoja klausimą, kaip tai įtakos Facebook pixel ir kitus reklamoje naudojamus slapukus?
Kas yra slapukai?
Slapukai yra maži tekstiniai dokumentai, kurie turi unikalų identifikacinį numerį. Apsilankius internetinėje svetainėje šis numeris iš internetinės svetainės yra perduodamas į lankytojo įrenginį, todėl svetainė gali įsiminti lankytojo veiksmus ir optimizuoti vartotojo patirtį.
Kuo skiriasi pirmųjų šalių slapukai nuo trečiųjų šalių slapukų?
Pirmųjų šalių slapukai. Šie slapukai yra sukuriami internetinės svetainės, kurioje lankotės. Jie naudojami renkant svetainės vartojimo statistiką, bei užtikrina gerą vartotojo patirtį (prisimindami kalbos ir kitus nustatymus)
Trečiųjų šalių slapukai. Šie slapukai sukuriami kitos svetainės nei kurioje lankotės, todėl ir vadinimai trečiosios šalies slapukais. Šie slapukai dažniausiai naudojami internetinės rinkodaros ir analitiniais tikslais.
Kaip tai įtakos Facebook pixel veikimą?
Facebook pixel veikia pirmųjų šalių slapukų (cookies) pagalba, todėl trečiųjų šalių slapukų ribojimai internetinės svetainės srauto sekimui didelės įtakos gali ir neturėti. Tačiau šie pokyčiai turės neišvengiamą paveiks Audience network’ą (trečiųjų šalių partnerius), kurių gali nebelikti. Šiuo metu yra sunku prognozuoti, kokius neigiamus padarinius pajusime, todėl dalinamės instrukcija kaip įdiegti Facebook Conversion API, kurio pagrindu veiksmų atliekamų svetainėje informacija būtų perduodama ne iš naršyklės, bet iš serverio.
1. Užtikrinti, jog prie pixel’io nustatymų būtų įjungti 1–ųjų šalių slapukai. Tai padaryti galite iš savo Facebook business manager paskyros nuėję į events manager nustatymus arba tiesiog paspaudę ČIA
2. Įdiegti Conversion API tracking kaip papildomą tracking metodą. Įsidiegti Conversion API galit naudodami partnerinę intergraciją (wordpress, woocommerce ir kitos) abra susikurdami Access token ir įdiegdami jį ranka
Skaitmeninėje rinkodaroje pokyčiai yra neišvengiami ir dažni, todėl tikimės, jog ši instrukcija padės išlaikyti Jūsų aukštus internetinės reklamos standartus!