Draugystę remiame skaičiais. Jie tiesą sako dažniau nei „LIKE“
Neseniai atsidarėte e-parduotuvę ar jau esate priskiriami prie rinkos ryklių - įvaizdis socialiniuose tinkluose, kuriamas turinys ir reklamų valdymas yra neatsiejama šiuolaikinio verslo dalis. Nėra prekės, kurios nepaliestų auganti konkurencija. To pasekoje, prisitaikyti prie nuolat kintančių socialinių tinklų taisyklių ir gairių, gali pasidaryti per sunku.
4 metus dirbame su didžiausio Lietuvoje sporto klubų tinklo GymPlius komunikacija ir reklamomis socialiniuose tinkluose. Bendradarbiaudami su kūrybine agentūra ruošiame Facebook ir Instagram komunikacinį planą, kuriame įrašų dizainus ir tekstus, generuojame idėjas, padedančias prekės ženklui išlikti lyderio pozicijose.
AROMAMA
Vienas žinomiausių aromaterapinių produktų gamintojas ir pardavėjas Lietuvoje - Aromáma. Bendradarbiaudami su šiuo prekės ženklu kūrėme dizainus ir tekstus reklaminėms kampanijoms bei teisingos strategijos ir reklamų valdymo pagalba padėjome įsitvirtinti Lenkijos rinkoje.
Plačiai regos pasaulyje pažįstamas Glasses On mūsų klientai jau 3 metus. Kurdami ir valdydami reklamines kampanijas prisidedame prie šio ženklo estetinio įvaizdžio kūrimo ir pardavimų fizinėse parduotuvėse. Kartu su Glasses On marketingo komanda generuojame idėjas, padedančias tapti labiausiai atpažįstamu aukštos klasės akinių prekės ženklu Lietuvoje.
SAURIDA
Daugiau nei 3 metus kartu su Saurida kviečiame piliečius rinktis patogias šildymo sistemas, edukuojame apie atsinaujinančios energijos šaltinius. Reklaminėse kampanijose taikome įvairaus pobūdžio konversijas, testuojame besikeičiančius klientų vartojimo įpročius, pagal tai vis tobulindami reklamų strategijas.
Natūralios kosmetikos ir burnos higienos elektroninė parduotuvė GaivusKvapas mūsų partneriai jau beveik 5 metus. Valdome jų pagrindines socialinių tinklų platformas - Facebook, Instagram ir Google. Kuriame ir įgyvendiname reklaminių kampanijų strategijas, pagal naujausias estetines tendencijas kuriame dizainus bei edukuojame vartotojus apie burnos higieną.
SĖKMĖS ISTORIJOS
Pradėjome dirbti kartu, klientui dar neįsitvirtinus naujoje rinkoje. Nebuvo prisistatymo kampanijų, skaičiavimo iki atidarymo ar nuolaidų pasiūlymų - tik minimalios reklamos išlaidos prekės ženklo žinomumui ir įsitraukimui.