LinkedIn: verslo ir asmens prekės ženklams
LinkedIn tinkle galime pasiekti įmonių vadovus, aukštos kvalifikacijos specialistus ir kitus sprendimų priėmėjus. Mokymuose išmoksite kurti vertę šiame tinkle, užmegzti vertingas pažintis, paskatinti darbuotojus atstovauti įmonę bei tinkamai pristatyti savo asmeninį ar įmonės prekės ženklą.

Kviečiame į LinkedIn mokymus, kuriuos suskirstėme į dvi aiškias dalis: prekės ženklų komunikacija ir asmens komunikacija. Labai svarbu suprasti, kad daugybę prekės ženklo komunikacijos taktikų galime naudoti asmens brand’o kūrimui. Ir atvirkščiai, LinkedIn’e prekės ženklus stipriausiai atstovauja žmonės – darbuotojai ir vadovai – taigi be asmens komunikacijos jokia įmonė šiame tinkle neigyvens.

Lygis: Pradedantiesiems ir pažengusiems
Trukmė: 8 ak. val.
Data: 2025-03-05/06
Laikas: 18:30-21:30
Vieta: nuotoliniu būdu
Kaina: 99
PAS MUS MOKOSI
NAUDOS
Išmoksite vienu įrašu sukurti tokią vertę, kad kitų įmonių vadovai spaustų LIKE.
Sužinosite, kaip sukurti sinergiją vykdant asmens ir įmonės prekės ženklų komunikaciją.
Atliksite savo asmeninių profilių ir įmonės puslapių auditą.
Mokymai vyks online, per ZOOM platformą, tad galėsite dalyvauti iš ten, kur Jums patogu, taip pat užduoti klausimus lektoriui.
Gausite vaizdo įrašą, skaidres ir elektroninę diplomo versiją.
Pakviesime į specialiai Jums sukurtą Facebook grupę, kurioje galėsite ir toliau bendrauti, konsultuotis ar susirasti kitų dalyvių kontaktus.
Atsiliepimai
Lektorės
Viktorija Juškelė (Lukoševičiūtė) – asmeninių prekių ženklų vystymo ir rinkodaros konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ partnerė ir strategė, sertifikuota darbdavio įvaizdžio konsultantė ir asmeninio įvaizdžio strategė, prekių ženklų vystymo projekto „nomino“ bendraįkūrėja.
Gabija Pilipavičiūtė - skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ projektų direktorė. Turinti 8 metų patirtį dirbant su turinio rinkodaros projektais, komunikacijos strategijų rengimu bei planavimu.
Kurso programa
ĮMONĖS PREKĖS ŽENKLAS
Įmonės komunikacija Linkedin: optimizacija, strategija ir techniniai patarimai
- Kaip sukurti Linkedin profilį, kaip padaryti jį labiau surandamą paieškoje.
- Kaip susikurti komunikacijos strategiją, kokius tikslus keltis ir kokios auditorijos pasiekiamos.
- kokiems tikslams kokie formatai ir funkcijos tinkamos, kaip pasirinkti kalbėjimo temas.
- Techninės galimybes ir triukai, kurie padeda pasiekti geresnių rezultatų.
strategija ir efektyvumas: veiksmų planas, turinys ir rezultatų vertinimas
- Veiksmų plano sudarymas, kurį galėsite įgyvendinti ir patys.
- Turinio generavimas dirbtinio intelekto įrankiais (pagrindai).
- Komunikacijos analizė ir rezultatai: organinės sklaidos analitinius įrankiai (visitors, updates, followers, konkurentai).
- Mokamos reklamos įrankiai: campaign manager rezultatų sekimas.
Ambasadorystė: Darbuotojų įsitraukimas ir komunikacija
- Darbuotojai kaip ambasadoriai ir LinkedIn komunikacijos kanalas: kaip įtraukti kolegas ir dalintis turiniu.
Apibendrinimas: Klausimai ir atsakymai
- Dalyvių paskyrų apžiūra ir aptarimas.
ASMENS PREKĖS ŽENKLAS
Asmeninio prekės ženklo ABC: nauda ir kūrimo principai
- Kas yra asmeninis prekės ženklas (angl. personal brand)?
- Kokią naudą iš stipraus asmeninio prekės ženklo gali gauti tiek profesionalas, tiek atstovaujama organizacija?
- Pagrindiniai asmeninio prekės ženklo kūrimo principai: 10C elementų taisyklė.
24/7 jūsų įvaizdį formuojantis kanalas: patarimai ir funkcionalumas
- Praktiniai patrauklaus asmeninio LinkedIn profilio kūrimo patarimai, pavyzdžių analizė.
- Platformos funkcionalumų išnaudojimas (Headline, About, Experience ir kitos dalys).
Asmens prekės ženklas: Strateginė komunikacija ir turinio efektyvumas
- Turinio vertės tipai ir pavyzdžiai.
- Asmeninių strateginių komunikacijos gairių link.
- Gerosios ir blogosios asmeninių prekių ženklų vystymo LinkedIn soc. tinkle praktikos.
Turinio kūrimas: praktiniai patarimai
- įrankiai ir patarimai, leidžiantys efektyviau išnaudoti LinkedIn soc. tinklą stiprinant savo asmeninį prekės ženklą: grotažymės, vizualai, emoji ir kiti praktiniai patarimai.
Apibendrinimas: Klausimai ir atsakymai
Dažniausiai užduodami klausimai
Taip, perkant mokymus, sistemoje automatiškai sugeneruojama sąskaita faktūra, kurią gausite užsakymo metu el. paštu.

Taip, galima. Pirkdami mokymus užsakymo lauke pasirinkite apmokėjimo būdą „Pagal išankstinę sąskaitą“ – ją atsiųsime el. paštu ir lauksime apmokėjimo. Registraciją į mokymus bus patvirtinta tik tada, kai mokėjimą matysime mūsų banko sistemoje.

Puiku! Pasirinkite mokymus, įsidėkite juos į krepšelį, suveskite reikiamus duomenis ir pasirinkite tinkamiausią apmokėjimo būdą. Į Jūsų nurodytą el. paštą ateis užsakymo informacija.

Mokymai vyksta nurodytomis datomis, gyvos transliacijos būdu per Zoom platformą. Dažniausiai – vieną arba dvi popietes. Kiekvienos temos mokymų grupė renkama maždaug kas du mėnesius.

Taip, mokymų grupės renkamos maždaug kas du mėnesius. Apie kitų mokymų datą paskelbiame iškart pasibaigus artimiausiems mokymams.

Pirkdami mokymų paketą Jūs įsigyjate du ar daugiau skirtingų mokymų už mažesnę kainą, negu pirkdami juos atskirai.

Taip. Jeigu sumokėjote už mokymus, tačiau negalite dalyvauti mokymų transliacijoje, vistiek gausite mokymų įrašą ir skaidres – juos rasite Facebook grupėje. Jei pageidausite, galėsite prisijungti prie vėliau renkamos grupės transliacijos, bet apie tai prašysime informuoti.

Vaizdo įrašai atskirai neparduodami. Tačiau galite registruotis į mokymus, juose nedalyvauti ir tik peržiūrėti video įrašą.

Informaciją apie mokymus siunčiame likus 5 d.d. iki jų pradžios el. paštu ir dalinamės kiekvienai transliacijai sukurtoje Facebook mokymų grupėje.
Susiję mokymai
Agota Malūkaitė
Kamilė Račiūtė
Donatas Talutis